dimarts, 13 de juliol del 2010

Preparant la presentació

Presentació de la novel·la Rere els murs, amb la presència de l'autora Núria Esponellà.
Lloc: Llibreria l'Espiral (La Bisbal d'Empordà)
Dia: Dijous 15 de juliol de 2010 Hora: 20:30h. Presentació a càrrec: Albert Carol Bruguera Fa un parell de setmanes, quan la Dolors em va trucar, jo llegia Murakami sota un plàtan d'ombra, a la vora d'una font, al poble de Cantallops.
Fa un parell de setmanes que la Dolors em va dir si voldria presentar la novel·la Rere els murs.
Fa un parell de setmanes que vaig dir-li a la Dolors que em feia molta il·lusió el que em proposava.
Durant aquest parell de setmanes he decidit fer un seguit de coses:
- Llegir el llibre Rere els murs. A Cantallops sota un plàtan d'ombra, al sofà de Sant Pere Pescador i a una taula d'un bar figuerenc.
- Fullejar la resta d'obres de l'autora i llegir-ne algun vers.
- Navegar per la xarxa i llegir algun bloc, vsualitzar i escoltar alguna entrevista.
- Escriure un esquema de la presentació.
Durant aquest parell de setmanes he fet un seguit de coses que no vaig decidir: - Dedicar la primera hora de son a rumiar sobre el llibre. - Demanar a la meva dona, més de cinc cops, si em veu capaç de fer una presentació. Continuarà...

4 comentaris:

  1. És un dels llibres que tinc a la llista.
    Segur que t'anirà molt bé! Bon estiu!

    ResponElimina
  2. Ho faràs molt bé, Albert! Una abraçada per a tots dos.

    ResponElimina
  3. Pit i collons, nen!
    I petons.

    ResponElimina
  4. Moltíssimes gràcies pels vostres ànims. Intentarem fer-ho el millor possible.
    Una abraçada,
    Albert.

    ResponElimina