dissabte, 19 de març del 2011

Epidural i lectures sobre la taula

El lector ha entrat a quiròfan, el dimecres cap al tard, una hèrnia inguinal: epidural, obrir, introduir budellet, malla, tancar, vuit grapetes, fer pipí i cap a casa! El lector té un xic de temps, infermera particular, repòs, estudis universitaris i llibres! Uns dies de lectura i omplir una mica el bloc: - L'últim dia abans de demà. Eduard Màrquez. Empúries, 2011. - Allò que brilla com el mar. Hiromi Kawakami. Quaderns Crema, 2010. - El coronel Chabert; El rector de Tours. Honoré de Balzac. Edicions la Magrana, 1985. - Tobi Lolness. Un mil·límetre i mig d'heroïsme. Timothée de Fombelle. Empúries, 2007. - L'última trobada. Sándor Márai. Empúries, 1999. (El lector fullejarà: ¡Tierra, tierra!, Confesiones de un burgués, Dietaris 1984-1989 de Sándor Márai).

5 comentaris:

  1. Ohh.. veig que no has fet cas al hobbies que et proposava... De totes maneres, jo ja donava per suposat que et dedicaries a la lectura. Gaudeix d'aquest dies de repòs extra i deixa't cuidar.

    ResponElimina
  2. Sílvia,

    Sí, finalment vaig descartar el macramé, el ganxet i el punt de creu... No sé, sóc un home molt tradicional, no m'atrevixo amb coses noves ;)
    Em deixaré cuidar, t'ho asseguro!

    ResponElimina
  3. Llàstima, jo que et volia encarregar una funda de ganxet pel mòbil...
    L'infermera ja em manté informada del teu estat de salut, m'alegro que et trobis bé i que ja transitis.

    ResponElimina
  4. Vaig preguntar per tu a la biblioteca i em van dir que estaves la mar de bé, fent molta bondat (ens ho creurem...). No sé si avui ja has anat a la feina, però t'he fet el salt... incompatibilitats laborals... Demà, segur que no faltem! Una abraçada!

    ResponElimina
  5. Àfrica,

    No, no he anat a treballar, de fet encara m'he d'estar aquesta setmana de baixa i, malauradament, he hagut d'anul·lar els clubs de lectura :(
    Gràcies per preguntar, tot ha anat molt bé, però s'ha de fer repòs.
    Espero que ens veiem la setmana vinent.
    Una abraçada!

    Albert.

    ResponElimina